Thursday, July 1, 2010

Satu 1/2 tahun

Esok sudah masuk bulan baru.Bulan nombor tujuh - 7 - Selamat Datang Julai!~Sangat cepat masa berlalu..kejap sungguh.Pejam celik lagi..buka mata tutup mata...ada lagi sebulan untuk kita menyambut kedatangan Ramadhan yang mulia :)


6 bulan pertama tahun ini,tidak banyak perubahan yang berlaku dalam kehidupan saya mahupun kerjaya saya.Tapi alhamdulillah...banyak manis daripada masam :p Kalau ada yang masam..saya dah tak ingat sangat apa yang telah berlaku wakakwakak...(no time to think!) . 6 bulan pertama 2010,bulan paling manis ialah bulan no 3 atau Mac.Hehe...ada apa dengan Mac? Tanggal 13 Mac 2010,alhamdulillah saya telah bertunang.Sekarang sudah 4 bulan saya menjadi tunang yang penyayang kepada Iz Zulkarnain :) Baru sahaja selesai mengikuti kursus kahwin (12+13 Jun 2010).Yahoooo den dah boleh kahwinn mak oiiii hahaha


Peace!~Syukur Alhamdulillah :)

Majlis diadakan pada hari Sabtu (13.3.2010),pukul 11.30am di rumah parents saya.Sehari sebelum hari kejadian,saya demam kura-kura hehehe..berdebar punya pasal :p...especially time untuk sarung cincin.Cincin selamat disarungkan oleh nenek saudara tunangku.Sambil disaksikan oleh bakal ibu mertuaku hehe...lepas cincin sudah selamat disarungkan....fuhhhhh..lega den :p senyum sampai ke telinga wakakwakak...lenguh pipi..senyum dan ketawa sepanjang majlis.Banyak tukang pukul gambar datang pukul gambar..flash sana sini..terkelip-kelip mata ni..hahaha..bak kata my family.."waaahh...ini sudah macam artis :)) " Pada hari kejadian juga,mak dan abah buat kenduri tahlil,doa selamat dan majlis hari jadi untuk warga bulan no.3.Kebetulan bakal pak mertua lahir bulan 3..dan family saya ramai yang lahir bulan 3.Salah seorangnya ialah my big boss @ Abah..so alang-alang sambut sekali :D Majlis sangat meriah :D ceria semua hehe...alhamdulillah.


Allah selamatkan kamu semua..amin :)

insyaAllah..another 1 big happy family to be :)

p/s: Big thanks to Didi for the great photos ;)

Ada 1 lagi kenangan manis...kenangan yang paling bahagia buat parents saya terutamanya.Tanggal 2 Mei 2010,Alhamdulillah kakak saya telah selamat melahirkan anak pertama beliau.Maka status saya juga bertukar menjadi mak saudara.Yeah..dah naik pangkat..panggil saya Makngah :D

Our new born hero..Luqman Al-Hakim Bin Muhammad Al-Amin

I love you...Luqman :X muaahhh

Luqman sekarang sudah 2 bulan.Makin cerdik.Sudah main air liur,senyum,lompat dan cakap.Geram makngah dibuatnya :p Setiap hari mesti peluk cium budak comel ni.Luqman sayang makngah tak?hehe..
Makngah doakan Luqman membersar dengan sihat dan kuat.Jadi anak yang soleh dan cerdik.I love you very much :).

No comments: