Sunday, July 18, 2010

Hantu raya vs Badut

Awal pula hantu raya keluar bersiar-siar kali ini.Kali ini,hantu raya keluar bukan bersiar-siar tetapi keluar jalan-jalan cari pasal!Kesnya..berebut bilik air!Kecoh betul!Kalau dah tahu nak keluar..bersiaplah awal-awal.Kerana sabar diriku dirasuk oleh kebongkakan hantu raya..maka tercetus lah PERANG!Kali ini terpaksa mengamuk tanpa rasa malu pada si suami hantu raya.Rasakan!Peluru khas untuk mereka yang tidak tahu untuk menghormati dan bertimbang rasa dengan ahli keluarga sendiri!


p.s : i hate you!
p.s.s : i hate you and you too!
p.s.s.s : i HATE BOTH OF YOU!


Tarikh berhantu : 17.7.2010


Sekian!


-----------------------------------------


Yeh yeh yeh..today is my day!
Bangun awal kerana ada tugasan di sekolah.Memang hari-hari saya kena bangun awal hahaha.Tapi pagi tadi agak kurang sihat,selesema teruk.Adakah demam sebab perang semalam? Boleh blaaa!
Kelas hari ini tidak semua yang hadir.Kelas semua berjalan dengan baik walaupun hari ini saya agak bengang dengan salah seorang murid saya.Serius..rasa macam nak patahkan je cermin mata budak tu! huhuhu..Akhirnya saya give up nak ajar dia.Saya marahkan dia bukan sebab dia tidak pandai tapi marah sebab dia tidak ada respon.Diam seribu bahasa.Siapa tak bengang? T_T Tensen sangat!


Habis sahaja kelas,tidur sebentar.Mengantuk setelah telan 2 biji ubat selesema.2 jam tidur.Bergerak terus ke Jaya Jusco.Hari ini ada date dengan Prof Yun.Memandu dengan berhati-hati terus ke Jusco Balakong.Beli hadiah kahwin untuk pengantin baru.Tiba-tiba Prof Yun call tanya ada di mana.Saya bagitahu jumpa di Smart Wonderland.Pelik.Dia kata dia ada di situ tapi tak nampak saya dan saya juga tak nampak dia.Apakah?Berkali-kali saya lalu depan Smart Wonderland..tapi langsung tak nampak bayang Prof Yun.Sudah cuak!Saya rasa macam kena 'magic' :p tapi cuba untuk bertenang dan berfikir..ahahaha...last sekali..saya tanya dia.."cop!Prof berada di jusco yang mana?".........................tettttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt...i sudah agakkkkkkkkkkk...rupanya masing-masing berada di jusco lain.Prof Yun "ada di jusco bkt mahkota cheras"....hahahaha wakakwakakwaka....sabar jelah :p

Sabar
sabar
sabar
sabar
sampai di jusco sana.....
saya sesat lagi..............................T___________________________T
geget geget geget geget!
( i geram u geram i)
sepatutnya saya dengar cakap orang minyak shell tu :p kejap je dah sampai :p
sempatlah juga meronda bkt mahkota :p

makan pizza Papa John.Not bad.Tapi sedap lagi Pizza Hutz.Lepas makan tawaf jusco.Belum banyak kedai dibuka.Orang pun tak ramai.Sementara tunggu magrib,lepak minum-minum kat fudkot.Sambil minum,berdiskusi tentang future family.Banyak info yang dibincangkan ( tq Prof Yun ).InsyaAllah,moga Allah permudahkan lagi urusan kita :) Amin.

I love you :)
but
Allah love you even more :)

----------------------------

Yeah!ada Subway kat Jusco Bkt Mahkota Cheras ^_^ suka suka suka hati!~





Love
Cikgu Ashiq

No comments: