Sunday, October 17, 2010

Seluar berpeluh


Ada teka-teki.


*
*
*
*
*
Seluar apa yang berpeluh? Siapa pandai cuba teka! heheh....tak apa.Saya tahu semua orang tak pandai nak teka.So,saya bagi jawapannya...habis cerita ye tak? waka waka waka

Inilah jawapannya.........................................jeng-jeng-jeng...............................

*
*
 *

Sauna pants (TQ Mr.Google)

Dah cuba 2 kali.Kali pertama cuba,saya buat selama 30 minit sahaja.Kurang berpeluh.Kali ke 2 cuba,saya buat selama 50 minit.Sambil bersauna saya baca buku hingga terlelap.Sedar-sedar..sudah berpeluh.Basah lencun.Rasa ringan badan ini.Hehe...lepas ini kena buat 2 kali seminggu.Mahu kecilkan peha dan kempiskan perut ini hahaha...boleh kah?MESTI BOLEH! GO!

Terima kasih ya mak teh sebab sudikan bagi Ashiq hadiah sauna pants ini ^__^ berbaloi!

No comments: